Kort och gott

En heldag med Mio, gör att man VÄLDIGT hungrig, pga allt spring och massa lekar :)
Sen tror jag att jag lyckades få en liten släng av vätskebrist, för en väldigt fin huvudvärk trycker på i bakskallen...
Men nu ska jag faktiskt göra mig redo för sängen, har längtat tillbaka till den hela dagen.
För den där tuppluren som jag ville ta, gick inte så bra :)

Hoppas det inte ska bli regn, för jag har tvätt hängande ute och går jag ut så sticker även katten ut.
Och att få in honom så här sent kommer vara ett par timmars jobb, så nej, tvätten får hänga kvar :)
Kliver upp en snabbis imorgon bitti och plockar bort den, sen kan jag nog sova vidare ;)

Vad har jag gjort idag? Lekt med Mio, gått 2 promenader med gossen, lekt ännu mera :)
Kladdat med lasange så TT tappade aptiten(tur att hon åt innan), sen lekt igen :)
Men sen så kom Alex och Freddan hem så då kunde han busa lite med dem också :)

Sen så har vi varit och tittat på när Freddan spelade innebandy, eller tränade rättare sagt :)

Min dag i kort och gott, och sen så har nya iPhone 5 släppts :)
Kanske något att tänka på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0