Inte min dag

Inte min dag idag, en sån där härlig förkylning som gör att mitt huvud håller på att sprängas...
Är inte så extremt snorig, men halsen är öm och har ont i och runt ögonen.
Sen vet jag inte riktigt vad som hände igår kväll/natt, för min rygg känns extremt konstig. Som att jag har stått kutryggig i några timmar med massa vikter på ryggen och nu ska jag resa mig upp.
Kanske konstig liknelse, men fan vad ont det gör i vissa lägen.
Som jag sa, inte min dag idag.

Jag skulle till Stockholm idag och tatuera mig, men redan vid 8 tiden så fick jag avboka den.
Så nu ligger jag i sängen och funderar hur jag ska bli bättre så jag kan gå på kalaset för Sanna imorgon, men det kanske bli bättre mot kvällen.
Så nu vill jag att alla som har möjligheten ska hålla tummarna att jag bli bättre i ryggen. Förkylningen kan jag överleva :)

Men en dag i sängen med filmer och böcker kanske gör att jag mår bättre sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0