Inget vettigt

Nu ligger man till sängs, har haft en lugn dag på jobbet.
Tvingat lillebror att städa för det mesta ;)
Han får testa imorgon eftermiddag med Linda också, kanske får några fler gäster ;)

Har en lagt en order på torskfilé till middag imorgon :)
Är så sugen på fisk och speciellt när jag såg att vi hade det i frysen :)

Imorgon så är det ett lunchpass och sen så är man ledig igen... känns konstigt att vara ledig så här mycket :)
Men det är behövligt för min del, har varit nära på att slita ut mig ett tag.
Förhoppningsvis så orkar man i några månader till innan jag ger upp :)

Har inget vettigt att berätta, ska sova nu så jag orkar kliva upp 8 :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0