Hemma

Precis kommit hem från bion, filmen var helt enkelt bäst :)
Kvällen lugn och skön, funderar om jag ska ordna något gott för kvällen eller om jag ska lägga mig och läsa en bok och sen sova :)
En lugn lördag med bara massa njutning?
Njutning för min del betyder att jag får sova, läsa och lyssna på musik :)
Helt underbart, eller ska man försöka vara social och kanske glädja andra?
Det lutar åt att jag är självisk ikväll ;)

Det är mycket trassel runtomkring mig och familjen(som vanligt), så jag funderar starkt på att stänga av mobilen.
Men samtidigt så kan man väl inte vara så elak?!

En resa i vinter låter inte helt fel, undrar var man ska ta vägen?
Denna gång ska jag faktiskt resa själv :)
En resa med bara mys och lugn och ro :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0