Hämnd

Ja, det blev en promenad, en lugn och ändå uppfriskande.
Tröttnade på att vara inne, ville bara försvinna ett tag.
För att lyckas med det så får jag vandra ut... i vildmarken... eller är det bara ensliga grusvägar...

Imorgon så jobbar man igen, jag behöver ett avbrott från alla mina tankar, det börjar gå mig på nerverna, jag analyserar varenda grej och det gör mig smått galen.

Hade ett litet skrikande samtal med Peter, terapi just nu och sen så lyckas den token alltid få mig på bra humör även om jag många gånger vill slå honom... skulle säkert göra mig själv illa om jag försökte :)

Levande ljus och filmen "John Tucker must die", bästa kombinationen för en sån här kväll.
Har hittat min genre inom filmer nu, HÄMND!!
Och inte liten futtig hämnd, utan som gör att personen önskar att den kunde göra allt ogjort.
Jag kan vara väldigt elak och bitchig av mig, men jag har rätten till detta, speciellt i vissa situationer.

Nu ska jag blåsa ut ljusen och sova lite grann innan det är dags att vakna igen och göra något vettigt av tiden innan jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0