Groggy

Cocilana, nässpray, halstablett och alvedon.
Det är min kur för att kunna sova om nätterna, förhoppningsvis så vaknar jag imorgon bitti.
Sätter 2 larm så jag inte försover mig, snacka om vilken panik jag skulle få, hatar att komma försent.

Imorgon så blir det jobb till 16, sen ska jag över till mamma och klippa henne och samtidigt så tänkte jag "tvinga" henne att göra slingor i mitt hår :)

Sen är jag ledig tills på fredag klockan 14, så jag tänker mest kurera mig och hålla tummarna att det blir bättre.
Funderar om jag ska sola solarium på kvällen imorgon, det kanske värmer upp mig och får lite D-vitamin på köpet :)
Sen så äter jag tillskott varje morgon så jag bör inte ha brist på något, men man vet aldrig.

Nu tänker jag sova för cocilanan har slagit till och gjort mig lite "groggy".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0