Gormar

Har fixat nytt ID kort, kommer inom 5 arbetsdagar.
Byte av bank gick inte så bra som jag trodde, men det ordnar jag till sen.
Tar bara lite längre tid än vad jag trodde.

Jag funderar starkt på att gå och köpa en chokladkaka och lägga mig framför teven med en film och göra ingenting...
Har redan pratar goja med Peter 2 gånger idag, så jag är inte intresserad av min telefon längre.
Om det inte är någon rolig person då... troligtvis inte.

Sen blev jag inte så lite sur då jag upptäckte att ett par byxor, som har varit ute på vift, kom tillbaka med massa små hål.
Vad FAN ska jag med ett par byxor som är trasiga?!
Usch, lite aggressiv utav mig idag...

Jag behöver en chokladkaka...och ett paket glass skulle inte sitta fel...
Men vem fan vågar fuska med sådant när Peter bara gormar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0