Glömt

Halsen är värre...
Mormor sa att glass är bättre än frukost...eller?
Min hals slutade muppa sig iaf för en stund.

Funderar om jag ska vandra ner till affären och fixa halstabletter och annat smått och gott som behövs när man börjar bli förkyld.

Jag brukar inte bli så sjuk men ibland så måste väl det även hända mig.

Inte motiverad idag, till någonting.
Sen fick jag även reda på att min absolut favorit serie inte går att köpa hem för MTV gör inte sånt.
Alltså jag får helt enkelt nöja mig med att se något avsnitt i månaden då jag har tid...inte glad!!

Nej, en trip ner till affären och införskaffat massa dunderkurer.
Förhoppningsvis har jag glömt detta då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0