Friends with kids

Har legat och tittat på en film, en som tog upp idéen att ha barn med sin bästa vän. Inte bara skaffa barn utan hela idéen att ha den halva tiden och kunna ha kvalité tid med barnet och sen nya partner. 50/50, idéen var bra tyckte jag.
Men som det brukar gå då man går ett steg längre, ex. kk(knullkompis) eller ha barn med bästa vännen, så slutar det med att någon får känslor för den andra personen. Antingen är det ömsesidigt eller så blir det katastrof av hela grejen.
Jag lärde mig för länge sen att det där med kk inte funkar, det blir alltid fel på något sätt.

Därför kan jag garanterat säga att jag inte kommer ingå i ett sådant "avtal" igen. Orkar inte med "problemen" som uppstår.

Imorgon är det en lite tripp till stan :)

Tack och lov så ska Peter ringa och väcka mig så jag vaknar till liv i en bra tid.
Ska försöka hålla ett slags rutinerat schema eller en dygnsrytm fast jag är ledig :)
Jag är konstig så bli inte oroliga ;) haha.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0