Fortfarande inget vettigt

Det tog 2-2,5 timme innan jag ÄNTLIGEN somnade igår kväll.
Jag brukar inte ha problem med att somna, runt en halvtimme är väl det värsta annars för min del.
Det här med att det plötsligt blir någon timme eller mer händer ungefär 2 gånger per år.
Så jag ska väl inte klaga, men med tanke på att jag inte brukar ha problem så blir det extremt jobbigt när jag väl ligger där vaken.

Idag kör man ett lunchpass och sen så ska jag väl göra... vet inte.
Ta det lugnt och börja kladda lite på det där stora porträttet som jag ska göra på grabben :)

Jag rensade ju min facebook här om dagen, inatt när jag låg vaken så tog mig även en titt på telefonen, bilderna först och främst.
Ska ta itu med telefonboken också :)
Så mycket skit man samlar på sig egentligen...

Ska förberedda mig inför jobbet nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0