Dränker

God morgon, vaknade av att jag hade huvudvärk, härligt...

Har knäppt ett kort på håret, jag blev väldigt blond och vissa ställen så är håret mera vitt än blont... Har inte bestämt mig om det är bra eller dåligt än.

Igår så var jag hos mamma hela kvällen, hon bjöd på kasslergryta med ris. Älskar den rätten, husmanskost är helt enkelt bäst.
Sen begav vi oss till affären och införskaffade lite efterrätt :)
Kladdkaka och grädde, det låg som en underbar filt i magen sen :D
Klippte både mamma och lillebror så nu ser de lite vettigare ut igen ;)

Sen var det min tur, mamma försökte nog gräva sig in i min hjärna, men hon spetsade bara mina öron några gånger.

Efter behandlingen så fick jag rusa till jobbet(klockan 22.23), för vi skulle ha någon slags afterwork.

Väl hemma så var min katt så kelsjuk att han klättrade på mig och sen låg han och kramade min arm när vi skulle sova. Han var riktig mysig :)

Idag så blir det lunch med Mossi och Carro, om de är pigga på att kliva upp.
Sen tänker jag krypa tillbaka i säng, för är man sjuk så får man lov att göra ingenting :)

Sen vill jag gorma lite på Freddan(Mio's pappa), för han ska jobba utanför mitt fönster varje morgon nu ett tag framöver och det betyder att jag kommer vakna tidigt som fan...
Usch, hatar vägarbeten, speciellt när de är precis utanför mitt fönster.

Går i duschen och dränker mig i tårar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0