10:e

Nu är Tessan groggy, det är något fel på mig tror jag.
Tål ingenting ;)

Jag vill göra så mycket när jag är ledig, men jag är SÅ trött att jag inte orkar bry mig.
Tittar på det där jäkla broderiet, som jag vill göra klart innan jul. Men snacka om drygt, ojdå...tappade tråden...

Jag är glad att det här är det 10:e inlägget så jag kan sova nu, för jag verkar inte kunna hålla en tanke tillräckligt länge.

Jag tackar gudarna att Freddan inte ska väcka mig imorgon bitti, för jag tänker sova enda tills det är dags för lunch vid 1.
Behöver sova bort febern, så en Ipren och en Alvedon får allt se till så den försvinner.

Eric Church är en nya favorit, men även Josh Turner och Miranda Lambert är bra :)
Självklart country, det finns inget annat nuförtiden som får mig att må bra.

Sen en fråga, är det fel att vara singel?
Det är fler och fler som agerar "äktenskaps-mäklare" till mig...
Vet inte om jag tycker det är skrattretande eller förolämpande...

Där fick du Linda, jag avslutar det 10:e inlägget :)


Kommentarer
Postat av: L

Happy x-mas på dig med;)

2012-09-27 @ 00:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0