...

Holá :)
Vad har jag gjort idag?
Inget vettigt eller ansträngande :)
Tvättat och läst böcker, jag funderar på om det är så här livet ska vara då jag är ledig.
Jag gör inget vettigt om dagarna, då kommer folk med förslag som, du kan hjälpa mig städa, flytta eller varför inte göra en massa onödiga tjänster.
Saken är att jag har slutat hjälpa folk med det mesta pga att man inte får något tillbaka. Ingen gentjänst eller tack.
Så jag hjälper bara till när jag känner för det.
Nu har ni orsaken till att jag inte ställer upp och göra allt längre.

Visst jag är ofta uttråkad nuförtiden, men jag är hellre uttråkad än utnyttjad.

Imorgon så börjar jobbar helgen igen, något att vettigt att göra är aldrig fel, speciellt när man jobbar med Linda :)

Funderar om jag ska satsa på en promenad ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0