Vilse och fläng

Jag är hemma i MIN säng och jag njuter som fan :)
Jag har STORA problem med att sova bort för jag älskar min säng med mitt stora duntäcke och jag har många kuddar :)
Sen så sover jag helst själv, men det gick faktiskt bra att sova ihop med Sanna :)
Men det kan ju också bero på att vi var riktigt trötta efter gårdagens jobb :) haha.

Men jag var och smaskade på lite Kina mat med Carro på Österns pärla(något sådant), det var inte bästa Kina maten jag har ätit tyvärr. Men det smakade bättre än alla pizzor och pastarätter man har smält i sig de senaste månaderna :)
Man tröttnar tillslut på jobbets mat.

Sen var vi hem till Carro en snabbis och pratade lite och lyssnade på musik.
Jag gick för första gången själv till tåget. Jag har gått den vägen minst 3-4 gånger och jag har verkligen inte något dåligt lokalsinne.
Men på något vänster så svängde jag höger när jag skulle svänga vänster, så det slutade med att jag gick halvt som halvt vilse. Fick gå runt hela kvarteret för jag upptäckte först inte att jag gick fel. Sen fick jag springa sista biten då jag upptäckte att jag hade 1,5 minut på mig innan tåget åkte.
Hann slå ner rumpan på första bästa plats sen så for vi iväg :) haha.
Väl på tåget så slappnade jag av och tänkte inte så mycket utan pillade med mobilen. Ringde en massa samtal.
Sen plötsligt märkte jag att vi stod still och jag tittade ut och ser Royals skylt och upptäckte med paniken i halsgropen att jag håller på missa att kliva av tåget. Så jag sliter bokstavligt åt mig alla grejor och springer ut och kastar alla grejor på backen.

Jag är fan totalt fläng i huvudet :) haha.
Hur kan man var så tankspridd att man inte märker att man är framme? :) haha.
Carro slog fast att jag nog inte skulle röra mig utanför Tierp igen ;) haha.

Men nu ska jag sova och jag kanske är lite klarare i huvudet imorgon ;)
Jag håller tummarna för det :)

En bild på mig och Sanna :)
Vill tacka henne av hela mitt hjärta för att hon ställde upp i sista minuten :)
Hon är bäst helt enkelt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0