Tung helg

Den här helgen kommer ta hårt på mig känner jag redan nu.
Igår så blev det 15 timmar på jobbet och det var inte en lätt dag.
Ca. 130 lunchgäster sen så blev det farligt mycket folk på eftermiddagen/kvällen. Vi fick böka ihop folk på samma bord för att lyckas få plats.
Vi hade även en bokning på 20 personer och sen 7 till personer. Det blev lite katastrof men folk verkade ändå vara nöjda, tack och lov.
Visst det var vissa som trodde att dem var bättre än alla andra och på så vis kunde gå för. Alla fick vänta på sin tur tyvärr.
När hela lokalen är full och gäster får välja att ta med sig mat hem eller gå. Då är det fan mycket folk.
Idag kommer det inte bli så mycket bättre tyvärr.
Har en bokning här på förmiddagen på 20 personer så jag börjar tidigare samt vi behöver förbereda en massa så jag kliver på om en timme.

Så nu måste jag kliva ur sängen och börja fixa mig :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Men kom gärna till oss imorgon och hälsa på och käka lite :) De skrev du i förrgår känns bra va?? Haha

2012-10-27 @ 11:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0