Tomma

Ursäkta den "tomma" bloggen :)
Men jag har verkligen inte känt för att vara aktiv idag.
Jag var åt lunch på jobbet för det var gräddstuvad pyttipanna och sen så ville Mossi att jag skulle komma.
Jag hade inget annat för mig så varför inte. Men inte var han där eller :)

Sen hem och vara hundvakt innan jag gick och handlade de sista julklapparna. Denna gång till Peter och en annan behövande kompis :)

Var nyligen iväg till Hemköp för att införskaffa fortsättningen på en av böcker som jag la ut imorse. De utvalda :)
Men kom fram till att jag måste ha sett dem på Konsum för inte fan hittade jag dem på Hemköp.
Så imorgon går jag dit innan lunch dejten med tjejerna och lärarinnorna från skolan :)
Ska bli kul att umgås med dem och skvallra en massa :)
Har saknat dem alla så förskräckligt mycket.
Synd att inte Connie kan komma, hatar att hon är förkyld.

Men jag ska hälsa på henne nästa vecka :)
Och hennes lilla "bebis" valp :)

Nu tänker jag sova så jag orkar med morgondagen, och är jag inte lika snuvig som idag så tänker jag ta en långpromenad efter dejten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0