Tack

Tillbaka hemma efter en skön kväll med Knutte :)
Tog några öl på Bullitt innan bion, första gången jag fick gå ifrån filmen pga att jag var för kissnödig.
Och precis så missade jag just den scenen jag verkligen ville se... Inte glad, men jag klarar mig nog :)
En helt underbart kväll iaf, det var länge sen jag bara njöt av en enkel vardagskväll.
Hoppas på flera sådana :)

Imorgon så är det lunch inplanerat på jobbet vid 11, sen tänkte jag satsa på gymmet för att bränna bort lite kalorier.
Och lite frustration.
Känner mig lite konstig, jag är inte deppig men jag har tappat suget på det mesta. Behöver varva ner och försöka njuta av dagarna lite mera för att det ska bli bättre.

Ska nu sova lite så jag orkar kliva upp i skaplig tid imorgon, måste ringa Peter under förmiddagen.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0