Svar

God morgon.
Jag måste sluta titta på teve, kom i säng vid halv 2 inatt, bara för att jag inte kunde sluta titta på deckare.
Undra på att jag är trött mitt på dagen.

Idag så börjar allvaret ;)
Alltså jobba igen, jag ha varit ledig förskräckligt länge nu.
Behöver något vettigt att göra om dagarna. Jag blir så trött utav att göra ingenting.

Fick en fråga, ska försöka svara på den.
Från Anders Svensson

"Hejsan, tänkte höra var man hittar sådana gilla knappar att använda på sin blogg? Har du kod att lägga ut?"

Jag ordnade det för mer än ett år sen, så jag kommer tyvärr inte ihåg exakt vart jag hittade det.
Men det fanns en hjälp sida som var länkad på blogg.se sida förr. Har försökt hitta den igen, har tyvärr inte lyckats så bra.
Men det är en kod du lägger ut iaf.

Den enda sida som jag hittade nu som kan hjälpa till med det här är.
http://www.blogghjalp.se/artiklar/facebook-knapp-pa-din-blogg
Lycka till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0