Skäller på killar

Lugn kväll på jobbet, precis som vanligt.
Var klar med städningen redan vid 9, precis då fick jag några gäster.
Men som tur skitade dem inte ner :)
Imorgon tänkte jag vara duktig och städa lite extra, jag har märkt att jag städar och donar och är mer effektiv om jag har lunchpasset.
Så då får man helt enkelt utnyttja det ;)

Mormor meddelade att middagen kommer stå på bordet när jag kommer från jobbet imorgon, snacka om lyx :D
Sen tänkte jag släppa mitt arsle till gymmet för lite kaloriförbränning.
Antingen får jag med Knutte dit eller så träffar jag henne efteråt :)
Får se hur det blir.

Det nalkas tjejträff med tjejerna från skolan på torsdag :)
Det brukar bli Kina mat när vi ses :)
Har saknat dem så enormt mycket, vi behöver tid att skvallra av oss ibland ;)

I helgen så sa Mossi att jag bör skaffa en kille, "du behöver det!" :)
Härlig chef ;) haha.
Sen så kommer mormor OCH morfar idag och säger att jag kommer bli ungmö för jag bara skäller på killarna. Haha :D
Bara för att jag skriker på Peter minst en gång om dagen så betyder det inte att jag är så mot alla.
Bara mot dem som är tröga och inte fattar något ;) haha.
Att jag skäller på Peter räknas inte helt enkelt.

Så frågan är om jag ska försöka hitta en kille?!
Jag har helt enkelt inte brytt mig, men samtidigt jag tror inte den "rätte" finns här i Tierps trakten så jag kan nog slappna av ett tag till ;) haha.

Nej, jag ska nog sova nu om jag ska upp och studsa vid 8 imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0