Nervöst

God morgon.
Sitter hemma hos mamma, har sovit här inatt.
Det tog väl ca 1 timme innan jag slappnade av och somna inatt.
Låg mest och tjattrade :)

Nu är man nyduschad och nu sitter jag och mumsar på lite frukost.
Ska väl sminka mig och borsta tänderna sen.

Idag vågar jag inte hoppas på att folk kommer till oss, för det har varit mycket hela helgen.
Igår var det tack och lov inte lika mycket folk som i fredags.
Men jag fick ändå springa bra mycket, för lilla Linda fastnade i kassan hela tiden. Så jag sprang fan arslet av mig :) haha.

Ska väl gå till jobbet lite tidigare då jag behöver förberedda lite till avhämtning, såsom såser och sallad.

Snart är det dags för att jobba på ett bröllop, det är lite nervöst för min del. Jag har aldrig jobbat på något sådant.
Men det är en upplevelse i sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0