Myser

Hemma och myser med mormor med lite nyponsoppa och muffins :)

Har haft en ganska så skön och lugn kväll på jobbet. Städat lite grann, snackat med Mossi och serverat gäster. Det har rullat på hela kvällen så man slapp vara sysslolös iaf.

Svarar på Ronjas kommentar: Nejdå gumman. Du var en av dem få som inte tog på mig, tack och lov :)
Jag hade också kul, lite små knasig efterfest hos grannen ;)

Imorgon så är det ett enkelt lunchpass på jobbet som gäller, sen ska man hem och sjunga för älskade mormor som fyller år :)
69 år, bara ett år kvar sen till 70. Och det ska firas med en rejäl smäll :D
Jag fjäskade till mig fisk till middag imorgon(som alltid), sen får vi se vad mormor hittar på.

Imorgon bitti så ska jag satsa på en morgonpromenad innan jobbet. Samtidigt så får jag se hur mina magmuskler mår imorgon, med tanke på vad jag gjorde på gymmet :)

Jag känner mig glad och lättad om dagarna igen, var lite tufft för ett tag sen.

Pratade med muppen Peter på sms idag, han verkade nervös att jag inte ville prata med honom efter helgen.
Visst jag är inte arg men jag är heller inte glad på att han inte kom. Så han får allt vara snäll mot mig ett tag nu.

Nu ska lilla jag sova så jag orkar med morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0