Mycket

Ja, en händelserik dag.
Handlat lite med mormor, kände mig på extremt dåligt humör och fräst åt allt och alla.
Sen gav jag mig iväg till jobbet och tjattrade med Mossi en stund.
Sen så smällde jag i mig en fet pizza med Linda och Mandy.
Efter någon timme så kom Mandys kille och hennes föräldrar.
Då passade vi på att smälla i oss efterrätt och jag har förälskat mig i blåbärspajen :)

Efteråt så åkte Linda och jag till affären för choklad och blommor men till oss själva såklart :)
Väl hemma så lyckades jag byta om till min älskade one piece, så ringer Ali och frågar om jag kan komma och hjälpa dem. Det var fullsatt och lite svårt att hinna med allting.
Jag kände pressen att skynda mig så jag kastade "verkligen" på mig kläderna och joggar till jobbet för att skynda mig så fort som möjligt. Väl där så kastar jag av mig jacka och sliter åt mig ett förkläde och sen så var de full rulle i 2,5timme, då hade jag även stått i disken ca 40 minuter. Hade så jäkla mycket disk att jag fick börja ställa det på golvet :)
Men jag blev klar med att utom några små grejor dem jag gav blanka fan i och gick hem istället.
Ronja behövde bara städa lokalen och allt annat smått och gott som man brukar fixa inför stängning.

Så nu ligger jag och myser ÄNTLIGEN i min one piece och kikar på Transporter 2.
Ska kika på The Mentalist vid 23, hann se en halvtimme tidigare innan jag stack för att jobba.
Måste ju se slutet :)

Imorgon så slår vi på stort, det är lönings-helg, det betyder att vi har bra mycket folk hos oss hela tiden :)
Samt vi har trubadur imorgon kväll så vi kommer få fullt upp.
Men samtidigt det är dem här kvällarna som är bäst :)
Så jag bör egentligen gå och lägga mig för att orka med morgondagen.
Men måste slutet på Transporter först :)

Men kom gärna till oss imorgon och hälsa på och käka lite :)


Kommentarer
Postat av: Dav

Lovar att de blir en riiiktigt rolig kväll

2012-10-26 @ 01:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0