Massör eftersökes

Ja, det har varit en händelserik dag/kväll/natt :)
Just nu är jag hos lilla Sanna i Gävle, bestämde oss för att vandra lite på stan imorgon så vi åkte hit efter jobbet på bröllopet.
Det var riktigt kul att jobba, men ryggen tog stryk för min del.
Skulle behöva en massör men jag får nöja mig med några dagars vila istället :)

Imorgon så ska jag köpa nya underkläder till Sanna då jag snodde hennes nya trosor :)
Sen tänkte jag kika på lite en BB cream, det ska visst vara en slags ansiktskräm med en lätt foundation i.
Det ska göra att man inte täpper igen porerna så mycket.
Jag har börjat fått finnar pga min foundation som jag använder varje dag på jobbet så jag måste väl införskaffa mig en sådan :)

Sen så har jag inte planerat in något annat denna vecka förutom ett kalas på lördag.
Skulle uppskatta om jag lyckades gå på gymmet minst en gång de här dagarna när jag är ledig :)

Nu är Sanna klar i duschen så bäst att säga god natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0