Marknad och gymmet

Skakar som ett jäkla asplöv, tog kanske i lite för mycket på gymmet ;)
Men samtidigt så måste det bli bra i slutänden.
Ska försöka få till en dag till på gymmet varje vecka, 2 dagar på 7 dagar är ganska så lite om man vill ha en skillnad.
Helgerna är ganska så fullbokade pga mitt schema.
Så det får bli tisdagar eller onsdagar.

Nästan vecka så kommer förhoppningsvis Connie med om hon inte får förhinder, vilket känns riktigt bra :)

Nu ska jag ta en efterlängtad dusch och en frukt innan morfar kommer hem, sen så kan mormor och jag också vandra ut på marknaden som alla andra :)

Började med en ny bok så här på morgonen, får se om den är slut till kvällen ;)

Saknar Peter, är fortfarande små sur på honom, men samtidigt så vet jag att han är väldigt blyg och har en slags föräldra-fobi ;) haha.
Får väl besöka honom istället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0