Less och oförstående.

Nu är man uppe och studsar igen.
Skvallrat lite mormor och käkat lite frukost, ska strax byta om och bege mig ut på en promenad, känns som att den behövs idag.
Bränna lite onödiga kalorier som intogs igår i flytande form, plus 3 strips :)

Däremot, 6timmars sömn kommer göra mig slutkörd senare idag.

Jag stör mig fortfarande på att folk är så närgångna på mig.
Svårt att förstå varför, är det för att de är berusade eller är de så där alltid?
Ingen riktigt som kan svara heller tror jag.

Säger något som jag har sagt förr, jag älskar country.
Skönaste musik man kan lyssna på när man är less på allt eller helt enkelt inte orkar lyssna på människor längre.

Beger mig nog ut nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0