Konstig

Ja, gårdagen var lite konstig. Jag sov bort nästan hela dagen, klev upp lagom i tid till jobbet och sen fick jag inte storstäda så mycket då Linda ville ha lite att göra på jobbet idag då hon går hela dagen :)
Ska jag vandrade mest runt och läste tidningen emellanåt. För vi hade några gäster iaf :) inte jätte många men det var tack och lov inte tomt hela tiden :)

Idag är det bröllop som gäller, ska hoppa in i duschen nu och tänkte sen ta en lite trip till Moniques och se om dem har ett par nya svarta byxor.
Mina luktar pizza :S
Sen så behöver jag ett par nya :)

Jag fick veta igår att en av tjejerna var sjuka, tyvärr vet jag inte vad jag ska tro på. Man meddelar fan inte dagen innan att man inte kan. Det känns extremt oseriöst.
Så jag är inte så positivt inställd till henne längre.
Men jag lyckades ragga upp Sanna :)
Så vi blir 3 tjejer härifrån och jag är tillbaka till känslan att vara nervös. Jag var mest arg och frustrerad igår kväll.
Alltså det är 500 personer!!!
Det är inte ett litet bröllop men samtidigt så kan det bli jäkligt kul för man är inte ofta med på ett turkiskt bröllop precis :)
Ska också vara kul att få se bruden, ofta är deras klänningar riktigt stora och påkostade. Det är inte många svenskar som kör på den stilen precis :)

Nu ska jag jaga ut morfar från badrummet så jag kan börja fixa mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0