Jaha...

Ja, denna kväll/natt/morgon har varit händelserik.

Jag körde på den neutrala stilen som jag lever på nuförtiden.
Rock kväll?? Det var iaf den kassaste kvällen jag har varit med om på länge och jag har haft alkohol som en bra ursäkt att inte vilja tänka längre om jag velat.
Jag och mini gänget bestämde att vid 12 tiden att ge upp, dem åkte hem. Jag tänkte ta en drink på jobbet och sen gå hem och sova.
När jag hade druckit halva drinken så kommer det ett bra stort gäng till Brorsans och jag fastnade.
Det blev efterfest hos Fia, som vi även hade förfesten hos, innan dess så blev det en liten tur inne hos Ronja aka Berra. Där Robin(hennes kompis) halvt som halvt somnade och sen plötsligt skulle duscha. Folk är bra roliga ibland.

Det som har fått mig att bli fundersam på ikväll/natt/morgon är att folks sätt att bemöta mig på. Jag har haft en som har velat studera mig och verkligen vill lista ut varför jag är som jag är. På ett bra sätt verkade det som iaf.
Sen har vi haft en annan som har försökt trycka ner mig och "bevisa" att den var bättre än mig. Detta gjorde inte mig speciellt glad men samtidigt så kan jag inte förvänta mig att alla människor lever i nuet. För lever du i nuet och tar tillvara på livet så är det bra. Utbildning och "glory days" är inget att komma att skryta om, speciellt inte om man fortfarande sitter fast i samma hjulspår och nöter sönder den.

Sen har vi den här personen som tror att trigga upp mig sexuellt och psykiskt funkar för att fånga min uppmärksamhet. Jag börjar bara fundera på hur den har tänkt sig att det ska funka...

Som jag sa, roligt med folk ibland...

Sen en fråga... Måste man ta på mig??

Nu ska jag sova några timmar, imorgon är det sista heldagen innan jag börjar jobba igen :)

Bäst att ta tillvara på den...


Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag hoppas att jag inte tog på dig iaf haha. Jag hade kuuuul så tack för den Lördagen :)

2012-10-08 @ 22:54:25
URL: http://ronjaponjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0