Inget snusk...

Jag är vid liv, överlevde natten men har ont i trampdynorna efter klackskorna.
Så det blir nog låg skor ikväll :)

Peter "den stora muppen", kommer inte, vilket jag också började känna på mig igår när han sköt upp avfärden.
Så jag får min säng för mig själv, ett plus, men också lite surt för det var länge sen vi sågs nu.
Får ta det en annan gång.

Så jag lägger all min uppmärksamhet på Sandra ikväll ;)

Kom hem vid 12 tiden imorse och nu är jag totalt slutkörd efter nattens bravader(inget snusk) och sen mormors och min lilla tur på köpingen.
Jag föll för grupptrycket och införskaffade en marin blå one-piece, jag hade tidigare planerat att skaffa en one-piece med Leksand Stars, men jag tänker fixa den senare :)

Sen så köpte vi hem lite blommor, rosa bandet blommor, det känns skönt att stödja något som är så viktigt för kvinnor.

Nu tänker jag slappa i sängen någon timme eller fler innan jag MÅSTE fixa mig för kvällen.
Är SÅ trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0