Inget liv

Linda står definitivt på tomtens "stygga-lista" och kommer inte få några julklappar i år ;)
Jag drömmer mardrömmar om spindlar så mycket hatar jag dem, och när jag såg Harry Potter 2 så höll jag på dö.
Jag kommer aldrig i hela mitt liv gilla dem äckliga krypen.

Jag har faktiskt varit duktig idag på något konstigt vis, var och handlade lite och levererade en äppel- och lingonpaj till Mossi från mormor. Han var så tacksam att han smällde i sig den på 5-7 minuter ;) haha. Den verkade god iaf :)

Jag har även slavat vid spisen, händer inte ofta, och gjort köttfärssås och spaghetti.
Mormor och morfar orkade trycka i sig paj efteråt, medan jag håller mig någon timme innan jag NJUTER av den :)

Sen vill jag svära lite... Saknar att prata med Peter, men han ska vara med tjejen resten av helgen. Så jag får hålla mig tills imorgon.
Det är konstigt att behöva sluta prata med någon bara för ingen fattar hur det är.
Han är min bästa vän och jag älskar honom synd att han har en sån konstig smak på tjejer ;) haha.

Resten av kvällen så ska jag mysa med min bok och katten emellanåt.
Som jag sa tidigare, jag har inget liv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0