Hungrig

Hemma och små hungrig.
En pan pizza skulle vara gott, synd att jag måste använda micron för att få den varm.
Visst jag kan värma den i ugnen, men vem orkar vänta så länge?! :)

Längtar efter min säng, men jag tror jag behöver mat först.
Kanske en smörgås...

Har haft en lugn kväll/natt, trodde inte det skulle vara så här dött.
Men folk verkar vara fattiga den här veckan ;) haha.

Imorgon ska jag ställa mig och stryka några skjortor till jobbet innan jag går själv dit och gör något vettigt :)
Jag har "kedjat fast" Linda vid kassan den här helgen, så springer jag och kör serveringen :)
Är så förskräckligt trött på kassan nu, så jag fixar hellre allt det andra istället :)

Säger väl god natt nu då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0