God natt

Har myst hela kvällen i sängen med missen och en film, Prince of Persia. Jag spelade spelet på XBOX för några år sen så det är kul att se hur de gjorde filmen :)
Fortfarande en av mina favoriter.

Ska jag vara duktig imorgon?
Det är frågan, funderar om jag ska putsa fönstret åt mormor och byta gardiner. Så slipper hon tjata om det :)
Sen kanske förbereda uteplatsen för vintern.
Det finns lite att göra här hemma ändå...

Ett kvällspass väntar mig imorgon sen lunchpasset på tisdag.
Sen är jag ledig IGEN!!
Jag har varit ledig mycket nu tycker jag, men samtidigt det verkar behövas för att jag inte ska börja tappa tålamodet med gästerna.
Hade några som blev riktigt sura för att jag nekade dem alkohol i helgen men det ingår i jobbet och jag blir inte gladare utav att någon kallar mig för fula ord.
Eller var det någon som trodde det? ;) haha

God natt gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0