Extra

God morgon.
Jag var duktig och kröp i säng i tid igår och ändå är jag trött.
Skulle vilja sova en timme till men då hinner man inte duscha och allt det där andra som man måste hinna med.

När jag vaknar mitt i natten så reagerar katten på en gång och tror att jag ska vara vaken och mysa med honom då.
Som att jag vaknar för hans skull, helt tok i bollen tror jag.
När jag vaknar så vänder jag mig bara om och försöker somna om igen, men lite svårt när katten gör allt för att hålla mig vaken då :) haha.

Nu tänker jag kliva upp och göra någon nytta.
Börjar tidigare idag då vi behöver en extra personal på lunchen då det är löning :)
Så Linda får dras med mig i några extra timmar idag/natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0