Enligt mig

Back home.
Det blev lite städ på jobbet, men hann även läsa båda UNT och Arbetarbladet. Det är inte ofta jag läser tidningen, det jag älskar att läsa är recensioner om olika böcker, filmer, konserter eller skivor. Men även debattartiklarna kan falla mig i smaken och ibland krönikörerna :)
Där det gäller att använda huvudet när man skriver. Det är därför jag älskar dem.

Imorgon så har man ett enkelt lunchpass, sen middag hemma, lutar åt Fläsklägg med rotmos :) mums :)
Sen är jag LEDIG!!!

Det var prat om att Peter skulle komma över i veckan eller helgen, men det verkar vara osäkert denna gång.
Får se... Besviken blir man såklart, men man kan ju inte förvänta sig något heller.

Ska tjata till mig en "dejt" med Knutte iaf och sen höra om Connie är sugen på en vinkväll ;)
Lite planer har jag iaf :)

Nu tänker jag vara duktig och borsta tänderna och fixa mig inför natten.
Måste smörja in ansiktet riktigt ordentligt nu, så fort det blir lite kyligare i luften så blir mitt ansikte torrare. Tur att jag har en dunderkräm :) Mary Kay är bäst enligt mig på hudvård.

Natti Natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0