En riktigt bra kväll

Hemma efter ett litet mini pass på jobbet :)
Vi hade det ganska så dött i början, men sen så slog det till riktigt rejält :)
Och jag själv var på ett sånt här konstigt humör, dansade och sjöng hela tiden :) haha.
Det var länge sen jag slappnade av och bara tog allt som det kom :)
Så jag är jävligt nöjd med kvällen för min egen del, sen så blev det visst ett jäkla bråk precis när vi stängde men det var runt hörnet.
Det var väl ett måste kanske, för det var länge sen det hände något nu.

Imorgon så ska jag försöka kliva upp i tid och handla lite med mormor sen träna någon timme skulle inte vara helt fel :)
Ska försöka komma ihåg Kims julklapp och Swees bok imorgon när jag går till jobbet.
Utifall de kommer på kvällen så jag slipper känna dåligt samvete :)

Nu ska jag nog sova lite grann, men tvätta av mig och borsta tänderna först är nog bäst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0