Dryga mig

Läst ut ännu en bok.
Luftslott av Sheila O'Flanagan, underbar men jag grät mig igenom 2 kapitel. Hemskt, men slutade underbart iaf :)

Ligger och väntar på att mamma ska komma hit, det dröjer minst en timme tills dess, men ändå. Vill träna lite grann innan jag ska sova, imorgon är det promenad som gäller sen funderar jag om jag ska orka mig på ett gympass.
Skulle vara skönt, men vi får se.
Har ju lite ont i bröstmusklerna efter i måndags, tänkte pressa "skiten" ur magmusklerna imorgon. Jag gillar att ha träningsvärk i dem, då känns det verkligen som att man har gjort något bra.

Skulle vilja ha en ny bok att läsa, men tyvärr har jag läst ut alla böcker här hemma.
Det är en sak jag kan önska mig i julklapp, presentkort på böcker. Pocket shop är att föredra, för pocketböcker är lättare att ha med sig i väskan ;)
Sen så har de oftast bästa urvalet om man frågar mig :)

Undrar vad jag ska hitta på imorgon... Träna och äta?
Låter som en ganska så tråkig dag. Ska städa, men det kommer ju inte ta hela dagen precis.
Så jag får väl dryga mig med lite folk, det var länge sen...

"Svar på kommentar: Linda, visst ska katter vara totalt väcka men jag hade hoppats på en gräns :) men jag drömmer kanske för stort ;)"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0