Chock

Mormor fick en smärre chock nyss, jag ville gå och sova innan morfar :) haha.
Jag är ju trött nu, har för sjutton varit uppe sen 7 imorse, tränat 2 gånger och jobbat däremellan.
Det är mycket för att vara jag, med tanke på att jag knappt har orkat göra i ordning mig varje dag.
Så det enda jag hoppas på nu är att jag inte tappar orken eller motivationen igen.
Jag behöver lite fasta punkter och rutiner nu.

Får se hur tidigt jag kliver upp imorgon, jag ska hinna med promenaden innan mamma kommer vid 9-9.30. Så jag måste gå hemifrån innan 8.30 :)
En sovmorgon alltså.

Nu ska jag försöka hålla mig vaken ett tag så mormor slipper gå i säng så tidigt enligt henne ;)

Någon där ute som är vaken och vill roa mig? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0