Vill ha svar!

God morgon.
Vaknade utav att muppen Peter ringer halv 10, som tur är så fattade han att jag ville sova vidare.
Men inte fan lyckades jag med så jag fick vara en snäll vän och ringa tillbaka och tjattra en stund.
Han hade lite dåligt samvete för att han väckte mig, vilket känns jäkligt bra :)
Sen vill han prata om en massa trafikregler och hur andra sköter sig i trafiken. Sen efter 20 minuters utläggning så blir han arg för att jag ifrågasätter hans tankebana och får han att tänka med huvudet.
Och sen så säger han att jag kan inte ha någon åsikt för att jag inte har ett eget körkort.
IDIOT!!! Jag kanske inte kan allt om trafiken med det jag kan gör inte mig dum. PUCKO!!!
Usch vad arg jag blir på den där jäkla idioten ibland.
Men som tur är så vill han vara snäll mot mig ibland så han försöker låta bli att skrika på mig ibland.
Men ibland så känner jag ett stort behov att verkligen käfta emot och det gör han bara ännu mer sur :)
Jag måste få något roligt utav hela grejen om han ska skrika så mycket på mig hela tiden.

Ska kliva upp strax, ska ju käka lunch med lilla Carro om en timme.
Sen tänkte jag faktiskt plocka fram mina vinterskor :)

Sen så vill jag ha lite råd.
Ska jag blondera in mera slingor i mitt hår ikväll eller ska jag färga det rött?
Måste ha lite åsikter innan 16 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0