Vaken

Jag är fortfarande vaken tokigt nog :)

Jag ville se ett avsnitt på 7:an vid 22, men jag gick och käkade mat med Linda på Bennys med Carro som sällskap :)
Som tur var, så gick avsnittet i repris fast klockan 1 nu på natten.
Så jag har hållit mig vaken sen dess :)
Funderar om jag ska sova strax, för det finns inget mer intressant på teven.
Ska bara våga gå på toaletten ;) haha.
Hatar verkligen mörkret.

Och ja, Sanna, det har smittat av sig ;)
Eller så har jag helt enkelt tappat tålamodet :)

Imorgon blir det lunch med Carro och hennes pappa sen tänkte jag faktiskt bara ta en lugn dag här i Tierp :)
Carro ville att jag skulle följa med på bio med Rezas dotter Rose.
Men jag har inget tålamod med barn nu känner jag :)

Jag och missen säger godnatt nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0