Svamlar

Den där tuppluren blev lite lång, vaknade till liv vid halv 1 :)
Har sen packat om alla mina kartonger.
Jag har nu 12 kartonger hemma som är så där lagom tunga och tyvärr väldigt blandade.
Men det är bättre än att vi alla pajar ryggen upp för dem där 3 våningarna.
Ikväll käkar jag hemma och försöker krypa i säng tidigt så jag orkar jobba imorgon.
Blir ett lugnt lunchpass och sen blir det att fortsätta här hemma med allt.
Jag håller på tvätta allt jag har och samt packar undan alla kläder som jag inte kommer använda den här veckan. Det enda som ligger framme är arbetskläder, underkläder och mjukiskläder. Plus ett par jeans och någon fin tröja, om jag skulle behöva det.
Jag har verkligen packat ner mycket idag :)
Även ett par av mina kuddar i sängen har åkt ner, jag kommer ha nog med grejor att packa upp sen.
Det kommer nog bli drygare än jag tror. För jag kan inte ha allt uppe så jag måste verkligen gå igenom allt sen.

Nu svamlar jag en massa, jag hänger nog upp lite tvätt och kör en maskin till innan jag ger upp för dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0