Stora planer

Jag är så extremt trött, men jag måste väl kliva ur sängen för att borsta tänderna innan jag får sova.
Imorgon börjar man inte förrän 16, sen så är det natt pass i 2 dagar och ett enkelt 8 timmars pass på söndag och sen är man ledig lite grann för att kunna börja packa på allvar.

Idag har jag köpt 4 stolar, en taklampa till garderoben och en julstjärna att hänga i fönstret samt en vas(en gammal kanna).
Nästa helg så ska jag storhandla lite med mamma om det inte bli på måndagen.
Men på måndagen så har vi även personalmöte. Så jag måste prata med mamma lite grann först.

Mellan den 4:e och 9:e så ska jag se till så allt är klart i lägenheten. Visst kanske inte alla projekt jag har för mig men alla mina grejor ska upp i lägenheten.

Det jag ska göra först är att slipa köksbordet och måla om det, sen blir det köksstolarna.
Sen får jag ta itu med andra små grejor.
Jag är glad att jag tog lite extra pass den här månaden för jag har för många projekt som kommer tömma min kassa på sätt och vis.
Så jag hoppas att dricksen blir bra den här månaden, för jag har redan bestämt att all dricks går oavkortat till inredningen. Sen ska jag försöka spara undan lite grann varje månad så jag kan köpa mig en ny säng :)

Jag har planer, och vissa är riktigt STORA ;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0