Packar

Jag lyckades inte somna om, har börjat packa ner lite grejor och ska träffa Knutte för lite mat om en halvtimme ungefär :)

Men jag börjar bli trött nu, men ska försöka hålla mig vaken så jag vänder dygnet rätt.
Vill pyssla med packningen de här dagarna när jag är ledig så jag måste sova ordentligt och fixa en massa grejor inför flytten. Jag funderar på hur mycket det kostar att hyra en flyttfirma ;)
Det är lite tunga grejor, så jag måste väl packa smart så det är 50/50 i kartongerna. Alltså halva tungt halva lätt, men det gick inte så bra på första kartongen :)
Får väl packa om den senare :)

Ska fixa mig lite grann så jag inte skrämmer folk på gatan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0