Order

Sanna och jag måste snart få slut på samtalsämnen tycker jag ;)
Men nejdå, det finns mycket mera man kan prata om :)

Idag så vandrade vi runt på IKEA och fick lite inspiration och drömde oss bort med alla grejor :)
Men efter halva så tappade man orken, man kanske ska ta en paus och fika nästa gång, låter som en bra idé iaf.
Så man är pigg och har fått tillbaka lite energi för att orka med resten :)

Jag förväntade inte att hitta något, mest för att jag är så extremt medveten att jag inte har plats att fixa något i mitt rum. Så jag får helt enkelt titta och drömma istället :)
Jag vet ju på ett ungefär hur jag vill ha det, så jag håller tummarna att jag hittar ett eget ställe snart, som jag gillar.

Men nu är jag på väg tillbaka hem, ska nog förberedda mig inför sängen så jag inte blir uppe så sent inatt :)
Måste sova så jag orkar med morgondagen.

Men jag ska nog också fundera om jag ska äta något bra, har mest fikat idag.
Mest för att jag åt en sån stor frukost innan jag åkte :)
Så jag har fått förhållningsorder till nästa gång ;)
att komma JÄTTE hungrig :D


Kommentarer
Postat av: Sanna

Nää vi kommer nog aldrig ha slut på samtalsämnen! :) Tur är väl det!

2012-11-09 @ 15:17:21
URL: http://frokensanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0