One piece

Jag älskar verkligen min säng :)
Just nu ligger jag och myser till CSI med lite popcorn att smaska på :)

Var och åt middag med Carro på jobbet tidigare, det är en liten tjej som verkligen kan få i sig mycket mat.
Själv håller man på att spricka varje gång.
Jag funderar om jag ska satsa på barnportioner för det är det enda som får mig att inte vilja somna på en gång ;)

Innan avfärden till Sanna imorgon så ska jag nog försöka göra något produktivt här hemma som att dammsuga eller varför inte rensa skafferiet som jag har velat gjort i några veckor :)

Hoppas bara att jag klarar av att gå i säng i tid :) hehe.


Sen så har jag hittat eller rättare sagt Carro har hittat en perfekt julklapp till mig.
En leopard one piece :D


Kommentarer
Postat av: Carro

Det var exakt den som jag tittade på :)

2012-11-05 @ 23:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0