Ojdå

Alltså, fuck. Var kom allt folk ifrån?
Det var halva lokalen redan 23, sen blev det bara mera och mera hela tiden. Ca 80-85 personer. När klockan var halv 1 så trodde jag att vi skulle stänga för det var så mycket hela tiden så jag trodde klockan var mera än den var :)
Men städningen tog inte alltför lång tid idag ändå, bara 20 minuter längre. Det är bra ändå med tanke på hur skitigt stället var efter allihop. Jag fastnade med tofflorna på golvet så kladdigt var det överallt.
Dricksen var ganska så fin idag, känner mig lite glad då jag lyckats fått ihop nästan 500kr på 2 dagar :)
Allt det där behöver jag till inredningen och alla såna där små projekt man kommer starta.

Jag har så jäkla ont i ryggen idag, jag tror inte det kommer det bli något bättre heller efter flytten. Kanske ska göra lite ryggövningar innan dess så musklerna är redo. Annars får jag gå till en kiropraktiker och då försvinner liten del av min dricks dit ;) haha.

Imorgon är det Tobo julmarknad sen jobba i några timmar.
Imorgon så har vi ett band, Just got paid. Det ska bli kul :)
Får jobba med Linda, det var länge sen sist.

Sen har mamma och Erik varit JÄTTE snälla och varit och köpt min soffa :)
Så nu har jag en soffa tills jag flyttar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0