Mysigt

Det var riktigt mysigt med glögg och pepparkakor, köpte även med mig lussekatter från ICA.
Folk kallar mig tant och tycker jag är gammal ibland. Men när jag kommer hem till Knutte så sitter dem och löser korsord :) haha.

Jag har kommit fram till att jag är inte så förtjust i glögg iaf :)
Jag håller mig till vatten eller juice i vinter.

Har pratat med mormor en liten stund, även knäppt ett kort på grejorna jag köpte idag.
Imorgon så blir det att packa lite grann sen vid lunch tänkte jag hitta på något med Knutte. Vad vet vi inte än :)

Men nu tänker jag sova lite grann, mest för att jag har missat många timmar de här senaste dagarna och jag kanske ska försöka komma ikapp lite grann :)

Men även bild på köksbordet jag har fått. Funderar om jag ska måla den i en ljus mintgrön färg... Eller enkelt vitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0