Kroppsarbete

Det blev en liten tupplur innan jag klev upp, men jag hann duscha, sminka mig, klä på mig och bädda sängen på en halvtimme.
Det går fort om man bara vill :)

Så nu är jag på väg mot Gävle för lite mys med Sanna.
Och det är första gången som jag skippar att äta något innan jag åker till henne. Så det betyder att jag kommer vara hungrig som attans när jag kommer fram :)
Men det är vad Sanna vill också :) haha.

Imorgon så ska jag faktiskt ta itu med packningen, måste packa om lite kartonger. Dom blev lite tunga och ska man orka bära upp dem för 3 trappor så kanske man ska packa lite lättare :)
Så jag ska fixa det och nu kan jag verkligen inte klaga på att jag har lite kartonger. För jag har väl runt 20 st som morbror fixade fram åt mig :)
Tänkte faktiskt ta helgen och packa om allt som jag har i mammas förråd också :)
Jag sparar på mina pengar och kör lite kroppsarbete istället i helgen ;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0