Katten bestämmer

God morgon, jag hade tänkt ta en riktigt lång sovmorgon men det gick inte så bra när katten bestämde sig för att välta grejor i fönstret för att jag skulle vakna.
Extremt väluppfostrad.

Idag tänker jag packa ner det mesta som finns här, lillsyrran kom över igår med kartonger. Så nu kan jag nog packa ner hela rummet.
Funderar om jag ska packa ner lite kläder också, bara lägga fram kläder som jag kommer använda nästa vecka eller så väntar jag med den delen ett tag till.
Men jag ska fördela upp alla mina böcker i kartongerna och sen åker resten ner.

Alla längtar till fredagen som att det inte finns något bättre, enligt mig är det oroväckande för många super sig halvt som halvt redlösa på helgerna.
Även jag har varit där, men varför känner vi oss tvungna att dricka under helgerna?
Vi har en väldigt konstig alkoholsyn här i Sverige.

Äsch, dags att kliva upp och mumsa lite på frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0