Imorgon

Hemma efter ett litet pass :)
Tjänade ihop rätt så fin dricks idag, 297kr :)
Imorgon så har man sovmorgon och börjar inte jobba förrän vid 16.
Så jag hinner handla lite med mormor och kanske fixa klart det sista här hemma innan dess :)

Nu ska jag väl bestämma mig för om jag ska läsa lite innan den här omtalade John Blund kommer och nattar mig ;)
Eller så är jag duktig och somnar på en gång :)

Fick veta att det finns en ledig lägenhet här i Tierp om jag är intresserad :)
Ska ringa imorgon och snacka med honom, men innan dess så ska jag snacka med mormor och morfar lite grann.
Måste titta över min ekonomi riktigt noga.
Vill inte märka efter någon månad att jag inte klarar av det på grund av pengaproblem.
Usch, nej.
Det ska vara säkert och jag vill ju kunna leva :) inte bara överleva.

Men det tar jag itu med imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0