Grönt te och Netflix

God kväll/god natt.
Vet inte riktigt hur jag ska ta det hela. Jag som försöker kliva i säng i tid och bli "bättre", jag känner att den här vecka kommer gå åt helvete...
Mitt sötsug är värre än någonsin pga kommande lingon-vecka :S

Fick höra idag haft det var strul med hyresgästerna i lägenheten som jag ska flytta in i. Har problem med att komma iväg i tid.
Funderar om jag är en bitch som säger nej till att låta dem vara kvar några dagar längre så de slipper böka in allt i en lägenhet och sen plötsligt byta till nästa.
Men samtidigt NEJ, jag har planerat att flytta in den 4:e och visst jag kommer inte vara klar med allt på några dagar. Men samtidigt jag vill verkligen flytta så fort som möjligt och inte behöva vänta för att jag ska vara "snäll".
Jag är en bitch och oftast jäkligt stolt över det :)
Jag tänker flytta in nästa vecka och jag vill inte vänta extra länge bara för att vara snäll mot ett par som inte tänker bo kvar i huset.

Idag har jag latat mig riktigt mycket :)
Visst jag jobbade men efter det så har jag bara myst ner i sängen med serier på Netflix och massa grönt te :)

Nu ska jag sova, jag har sovmorgon imorgon men jag vill ändå hålla lite utav en balans mellan morgon och kväll ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

http://weheartit.com/entry/44715593/via/TenayaJoy haha

2012-11-29 @ 18:49:06
URL: http://frokensanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0