God natt

Det blev ingen tupplur efter syrrans uppträdande, utan jag tittade på en massa avsnitt och sen blev det en riktigt långpromenad med Knutte :)
Jag själv hemifrån nära på 2 timmar, men vi var väl ute och rörde på fläsket 1,5 iaf :)
Förhoppningsvis blir det en promenad imorgon också, får se om vi har orken bara ;)

Nu tänker jag sova och imorgon tänker jag verkligen inte röra en fena förrän jag har sovit ut riktigt ordentligt.
Betyder det att jag ligger i sängen till 2, 3, 4 så får det bli så.
Jag ska vila, visst mormor vill handla eller vad fan hon snacka om tidigare idag. Men jag vill ha en ledig stund.
Visst jag fick det på sätt och vis idag men ingen sovmorgon tyvärr.
En egen lägenhet är EFTERTRAKTAD!!

God natt allihop :)

p.s. Snodde bilden av Thelin, men kände starkt för den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0